Dla dużych jak i początkujących biznesów

  • Pakiet Mini

  • 0 /mc
    • 1 użytkownik
    • proces obsługi
    • baza klientów
    • baza produktów

    zobacz opcje

  • Pakiet Professional

  • 80 /mc
    • do 15 użytkowników
    • funkcjonalności Mini
    • notatki
    • załączniki

    zobacz opcje

  • Pakiet Business

  • 150 /mc
    • do 50 użytkowników
    • funkcjonalności Professional
    • formularze dla Klientów
    • integracje

    zobacz opcje

Podane ceny są cenami netto.

Umożliwiamy integrację Reklamatora z Twoimi systemami informatycznymi. Integracje z reguły nie są skomplikowane, a mogą znacząco podnieść jakość i efektywność pracy. Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji lub masz specyficzne wymagania – skontaktuj się z nami w celu dostosowania usługi do wyjątkowych potrzeb Twojej Firmy. Sprawdź jak to może działać w Twojej firmie.

Porównanie pakietów

Obsługa reklamacji Mini Professional Business
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi – rejestracja nowych, edycja
Wyszukiwanie zgłoszeń po zadanych parametrach, zapisywanie zestawów parametrów wyszukiwania
Obsługa zgłoszenia zgodnie ze skonfigurowanym scenariuszem obsługi klienta
Informacja o etapie procesu obsługi oraz o statusie zgłoszenia
Wyróżnianie reklamacji kolorami oraz ostrzeganie przed bliskim terminem realizacji
Pełna historia obsługi zgłoszenia
Automatyzacja powiadomień w procesie obsługi reklamacji
Dodawanie notatek do zgłoszenia
Generowanie dowolnych dokumentów – m.in. potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, potwierdzenie zakończenia, zlecenie naprawy serwisowej
Przypisywanie zgłoszeń do Użytkowników systemu – również do Serwisantów
Wybór części zamiennych potrzebnych do obsługi zgłoszenia
Dołączanie załączników do reklamacji
Podgląd statusu reklamacji dla Klientów
Kopiowanie zgłoszeń
Możliwość opublikowania formularza rejestracji reklamacji na swojej stronie
Powiadomienia SMS
Manualne wysyłanie e-mail z aplikacji